estland, lettland, litauen. tallinn, riga, vilnius.

Alltså blogg.se, varför lägger det av sådär ibland? Så sjukt störande! Man tycker ju som att eftersom det är den största bloggportalen (eller?) måste de ju ha lite koll, inte låta sånna saker hända som...
Jaja, istället för att läsa bloggar pysslade jag lite på min framsida till behandlingspärmen, ni får se när det är färdig! Har sett lite Grey's också, hur bra liksom? Älskar det!
Och föresten, en riktig "Stina dag" imorgon, mamma är i Riga och kan inte äta lunch med mig, så Stina äter med mig, sen ska vi på SOC och sen äter jag ugnspannaka hemma hos henne, trevligt! Det känns som jag har skrivit det här förr, har jag det? Hur har din dag varit?

Kavajen är från Bikbok, linnet och jeansen kommer från Gina, halsbandet är Fannys och kommer från H&M, till detta har jag ringar från Glitter och Bikbok.
Lovisas corner skrev:

Fin outfit!

Tänker ofta på dig! Hoppas allt är bra!


Lovisas corners blogg: http://lovisascorner.blogg.se/
DATUM: 2010-10-08 KLOCKAN: 04:31:19

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.