erik, julia, moa, mathilda, hassan, fanny, lisa, matilda, emelie, cynthia, samrawit, jenny, ronja, julia, mika, sanna, pontus, sabir, rebecca, hero och josefine

Än brinner det inte i knutarna, men snart, jag lovar. 8.15 lämnar den silvriga forden uppfarten för en tur ner till Umeå, varje gång detta sker brukar jag springa omkring i huset och hämta upp det sista. Detta kommer att ske även denna morgon. Jag har nytvättat hår, sitter i morgonrock, har inte ätit frukost och tappat bort papperet med orden vi ska kunna till engelskaprovet imorgon. Galet liv alltså! Antagligen kommer jag måste synda (torka håret med en hårtork) än en gång, dra på mig något helt galet och helt enkelt be om ett nytt papper att översätta alla glosor på. Äsch - det ordnar sig! Vad ska du göra idag?

detta är då voc1a, världens sötaste klass!
BECKA skrev:

Läskigt. Pontus går ju på min skola? I min italienska grupp:O


BECKAs blogg: http://beckaas.se
DATUM: 2010-10-11 KLOCKAN: 12:58:04

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.