epiglottis är struplocket för er som inte visste. jag är en av dem. usch vilken hemsk undersköterska jag kommer bli!!

Visst är jag söt? Typ jättesöt? Jag har prov på andningen imorgon. Hjälp sökes!!! Någon som kan förklara kapillärnät för mig? Tonsiller och bihålor också, tack. Ska, tillsammans med medicinsk grundkurs boken, VOMS boken, mitt stora feta 5ämnes block som jag bara använder på OP:n och mitt frågepapper bege mig till Marika för att plåga henne och Oscar med mitt vackra nylle. Jag är kissnödig, stressad och helt bakom flötet ska jag erkänna, men vaddå, mina bästa vänner, om några, ska väl stå ut? I värsta fall får de skicka hem mig precis innan Desperate börjar för att jag ska få lida lite till. Aja, vad ska du göra ikväll?
martina skrev:

ja man tröttnar tillslut på det man är van vid, ska bli skönt att göra något annorlunda:)

hur är det med dej?


martinas blogg: http://martinahagberg.blogg.se/
DATUM: 2010-10-27 KLOCKAN: 00:27:50

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.