ååå, jag älskar att få sova ut ordentligt, att stiga ur sängen när man känner för det, istället för att tvinga sig själv upp!


Jag fick denna award av Lovisa, en trogen bloggläsare!
Med denna award ska man berätta tre saker som ligger en varmt om hjärtat, visa en favoritbild samt skicka vidare denna award till fem andra bloggare.


Vänner, familj och andra fina människor är typ det bästa som finns. Marika och Oscar är de jag berättar allt för, jag älskar min familj och utan människor runt omkring mig skulle jag avlida. Jag tycker om människor!!!
Kläder är typ min secret love höhö. Jag kan ofta stå och bara kolla in i min garderob, tänka ut outfits för några dagar i förväg och vad är bättre än att gå på stan, med pengar och faktiskt shoppa, gå med flera, flera påsar i händerna med riktigt bra köp? Det är svårslaget...
Att hjälpa och stötta andra som mår dåligt, det behöver inte just vara ätstörningar, jag tycker så mycket om att dela med mig av mina erfarenheter och mina strategier, även om det är fruktansvärt jobbigt att höra "jag har också en ätstörning, vad ska jag göra?" och när de bara "sitter på händerna", de gör inte ett dugg för att suga åt sig tipsen, de bara åker rakt igenom, tar inte alls emot det. Men att däremot få ett litet "tack" eller "du har hjälpt mig Moa!", det är så underbart, att se att personen faktiskt mår bättre så gör det inget att det inte var tack vare mig, bara att få se att personen njuter mer av livet, trivs i verkligheten även om det är tufft. Älskar det!!

det här är, för tillfället, min absoluta favoritbild på min favoritmänniska♥

Jag ger denna award till Marika, Moa, Cissi, Janina och Tove.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.