är det någon vänlig själ som vet vad expert brukar ha för lösenord till sina datorer?

Idag är det min dag!
16 år idag alltså, det känns faktiskt kanoners, jättebra! Haha all uppmärksamhet, gratulationer på fejjan, mobilen, som alltid brukar vara helt smsfri, går varm! Och så har jag fått jättefina presenter, jag tror jag visar dem ikväll, så att ni slipper femton olika inlägg med "nu har jag fått det här".
Nu ska jag sluta svamla, jag ska gå och sätta på mig klänning, för man har klänning när man fyller år, då ska man vara lite extra fin! Sen ska jag på ICA, baka tårta, äta grillat(♥), ha ett litet minikalas med Elvis och sen kommer Marika och Oscar hit. Förhoppningsvis fullproppad dag, men jag ska nog lyckas klämma in något litet inlägg. Nu tycker jag ni ska ha en asumkalasum dag!
hanna skrev:

Grattis!:D


hannas blogg: http://hannama.devote.se
DATUM: 2010-10-03 KLOCKAN: 12:27:11
Caroline skrev:

Jag tycker DU ska ha en asumkalasum dag!

GRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS (=16st) =)


DATUM: 2010-10-03 KLOCKAN: 13:32:55
Helena skrev:

GRATTIIS på födelsedagen :D Hoppas att du får en toppen dag :D


Helenas blogg: http://helenaantecknar.blogg.se/
DATUM: 2010-10-03 KLOCKAN: 13:49:27
emma skrev:

Grattis bruden!


emmas blogg: http://chasey.blogg.se/
DATUM: 2010-10-03 KLOCKAN: 15:02:33

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.