är det någon som kan posa så är det lollo, ingen kan göra sånna... magnifika poser!



bild numero uno; ali, erik och fanny
bild numero dos; enbartmoa herself, helena, lollo och fanny. kan vara lisas halsduk till vänster
mikas bilder!

Visst älskar vi pixliga bilder, visst gör vi det? Jag bestämmer att vi gör det nu iallafall!
Jag hade en riktigt trevlig fredagkväll, frös näsan av mig men skrattade en hel del, mest åt Matilda och Lisa som skrattar så roligt. Vi var ett litet gäng, 10 pers kanske, de flesta ur den underbara klassen VOC1A! Jag trivs så fruktansvärt bra med min klass (för tusende gången?), jag har inget emot att berätta om mig själv, och jag räds inte heller att fråga om jag undrar något. Vilket är kanoners! Det kommer bli tre askalasbra år! Detta tror och hoppas jag ska återupprepas flera gånger, med ännu fler ur klassen!

LYDIA skrev:

Godkväll! (Natt??...)

Länken jag snackade om :]

http://tv.blinkx.com/show/skins/qUfkcLuVFAPyghsV

Den länkar ju vidare till sidor som man spelar Skins på, och då brukar jag kolla på Megavideo, den är bäst. Dock kan man bara se i typ 72 min åt gången, sen måste man vänta i 54 min. Men det kan man härda, bra att ta en paus ibland också ;]

Sov gott! Och Skins'a lugnt! ;D


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-10-10 KLOCKAN: 00:22:46

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.