apiril-10, jag hade ett par fina pärlörhängen. oktober-10, de fina pärlörhängena har varit borta en längre tid.

Lilla, lilla, älskade Nova. Med bruten svans som var av på.. fem ställen? Som var så liten, så liten, blev aldrig stor. Som slickade en i näsan och snodde en kyss då och då. Som hade så fruktansvärt dålig andedräkt. Som kurrade så att det ekade. Som var orange och ändå en flicka, mot alla odds. Som tyvärr var en kissande flicka. En kissande flicka som inte visste vars det var ok att kissa. Som numera får kissa precis vars hon vill, tillsammans med Mozart, Tiger, Molly och Rut. Det var bäst så, man kan inte ha en kissande katt. Stackars Moa. Stackars familjen Eriksson. Och stackars Leia som numera är den enda katten i huset.
anna skrev:

Fick ni lämna bort den? :/ <3


annas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2010-10-16 KLOCKAN: 12:51:30
anna skrev:

henne*


annas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2010-10-16 KLOCKAN: 12:51:42
Isabelle skrev:

Jag hoppas inte att ni avlivade katten för att den inte var rumsren??


DATUM: 2010-10-16 KLOCKAN: 16:17:18
love&peace skrev:

Söt var hon :)


love&peaces blogg: http://loveandpeace.blogg.se/
DATUM: 2010-10-18 KLOCKAN: 11:22:30

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.