alltså sidecut. så snyggt. så jobbigt.

Jag skulle vilja gå och lägga mig klockan 10, men så blir det aldrig. Elva är jag superpigg, ligger vaken länge, länge och väntar på att John Blund ska infinna sig. Dagen efter är jag så trött att jag skulle kunna dö. Sover för länge. Halvsover på lektionerna osv. Tror att jag skulle bli mycket piggare om jag fick röra på mig istället för att sitta still i en skolbänk, får kanske ta en extra vända till skolan från bussen för att väcka kroppen?
Imorgon kommer mormor hit och ska "kolla på" när jag äter frukost, mamma far till Riga på torsdag och pappa kan inte fara från sitt jobb för att äta frukost, så mormor ska göra det. Nervöst. Sen ska Stina äta lunch med mig på torsdag, och så är hon så snäll och bjuder mig på middag också!
Imorgon far jag däremot till Umeå, invidualsamtal och grupp. Peppar! Jaja, nu ska jag skicka ett mail och sen krypa till kojs. Jag tycker ni ska kommentera mera, statistiken går uppåt med kommentarerna blir bara färre och färre - come on!
jag tycker om hösten!
CISSI skrev:

SV Tack för tipset!


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-10-06 KLOCKAN: 11:45:27
ida skrev:

hej moa.

jag mailade dig idag. hoppas du fick det <3

hoppas du hade en fin dag och får en fin kväll.



kram ida


idas blogg: http://vagalevafri.blogg.se/
DATUM: 2010-10-06 KLOCKAN: 14:52:50
moa skrev:

sv: thehehe tack!<3


moas blogg: http://moaornberg.blogg.se/
DATUM: 2010-10-06 KLOCKAN: 18:56:51

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.