alltså marika, snälla, får jag ta bort en liten, liten noppa på dina trosor, jag kan inte hålla mig!

Bara för att säkert hälften av er redan har sett den wonderfulla bilden på Marikas blogg, men hur underbar är den inte? Hrmm... Det är iallafall såhär vi ser ut som oftast, den ena är ute och cyklar och gör något helt galet, den andra får en kossa i ögat, möjligtvis är lite fööör high on life. Vi är iallafall riktigt fina, vi två+Oscar.

Som ni säkert redan har förstått (eller läst på Marikas blogg) var jag med henne och Oscar igårkväll, en riktigt kalasbra kväll! Vi var ute och vandrade i snöovädret, satt och pratade och redde ut en hel del - tack för att ni är mina bästa vänner!♥ Vi... lurade Malin att skjutsa oss hem till mig, pratade lite till och hade allmänt trevligt. En superbra kväll helt enkelt - och ikväll blir minst lika bra - SAIK vs. Luleå, jag och Marika har ståplats! Äsch, nu ska jag upp och duscha/äta lunch och hämta en efterlängtad sak som jag bloggar mer om när jag kommer hem! Vad gjorde du igår?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.