varför tror jag att ni bryr er ett dugg om hur min gårkväll såg ut i treords meningar?

jag, edwin och emmy för några veckor sen

Helt plötsligt, från ingenstans, var jag ute och gick med en fackla i handen och.. vet inte. Halkade omkring? Vi for till Lund och skulle grilla lite korv, vi var ute och gick med varsin fackla eftersom det var så mörkt, de andra grillade lite allt möjligt medans jag satt där med mina 16 äppelbitar, det var mysigt. Men kallt. Väldigt kallt. Jag vågade inte använda min fina jacka eftersom den då skulle lukta rök. Vi gick in, jag var ett monster, lekte "kurragömma med tagen" med lillkillen i den fina AIKtröjan. Det var mysigt. Sen vandrade jag, sakta, sakta till Oscars place och skrattade som en galning till "Pensionärsjävlar", så fruktansvärt roligt! Såg lite CSI och var livrädd när jag gick hem, hoppade näsan direkt ner i sängen. Mysigt. Vaknade tidigt imorse, låg i sängen med lillebror och kollade på Ahmed the dead terrorist. Kan blir p12a idag, ingen kommer vilja ha honom längre. Ingen kommer vilja ha mig heller, klockan 13.40 fyller jag min käft med järnskrot. Stackars mig. Hur såg eran gårkväll ut?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.