varför kommer man alltid på sina bästa idéer på kvällen, när man ska sova och inte hinner skriva ner dem?

Vad hände med det där "idag ska jag blogga mycket"? Jo, det ska jag tala om. Jag åt middag, satt kvar vid bordet och for till Oscar. Vi två + Marika for på Alba och hyrde en film. En fransk film med engelsk text. Den var faktiskt jätteobehaglig, handlade om ett gäng vänner som for och klättrade i Balkanbergen, där försvann de, en efter en, en kannibal tog dem. I slutet visade det sig att den typ var på riktigt? Aaaaasobehaglig!
Vad hände mer hos Oscar? Jag fick proviva i väskan... Jag gissade låtar! Ni vet när det blir sådär superjobbigt när man inte kommer på vad en låt heter? Jag har så hela tiden. Oscar skulle på riktigt kunna spela Just Dance med Lady Gaga och jag skulle säga hm... är det typ Madonna? Skojar inte! Känner igen en del låtar från min Spotifylista, men sätter han igång sin egen är jag helt lost. Men alla kan inte vara musikaliskt begåvade! Hur har din kväll varit?

Halsduken är från Carlings, koftan kommer från JC, linnet (min lilla älskling♥) är från Gina, leggingsen likaså. Ringarna som ni inte ser är från Style by Tyra/Glitter/Bikbok.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.