vaddå ilandsproblem? jag bor inte i ett iland! bor man i det erikssonska hemmet, i rummet med de rosa lakanen bor man ett uland!

Jag har una problema de big! De enda av mina skor som jag kan kalla för klackar går inte att ha på vintern! De fina kilklackarna från nelly.com kommer ju antigen bli förstörda/samla på sig så mycket snö under och runt sulan att jag bryter varje ben i kroppen/få mig att se ut som Bambi på hal is när det faktiskt blir is. De andra, de från Scorett är för det första inte så snälla mot fötterna, men det kan vi nog överleva. Problem nummer två är att de har öppen tå! Kul att gå omkring med blöta tår liksom? Nej, precis, inte kul alltså!
Jag skojar inte, detta är ett stort problem! Vill jag gå omkring och se ut som en dvärg hela vintern eller? Nej, precis! Måste hitta mig ett par klackar som går att vandra omkring i även om det är snö, kallt och isigt. Måste! Och jag tänkte vara så snål att jag ber er om hjälp, vad ska jag satsa på? Säg inte de där fula skorna från Jeffrey Cnånting, LITA eller vad de heter. Så jävla fula! (Ursäkta till er som har dem, men enligt mig är de inget jag skulle vilja sätta på mig, tycker ingen ska ha på sig dem!). Så, vad ska jag satsa på för klackar i vinter?
B skrev:

Vart har du köp de till höger? PUSS


Bs blogg: http://beautifulandskinny.blogg.se/
DATUM: 2010-11-26 KLOCKAN: 10:03:31

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.