hittade lite bilder på min lilla xperia, säkert bara jag som tycker att detta är roligt, men who cares? jag är min egen trognaste läsare (näst efter morfar)

En gång i somras, juli kanske, satt jag, Marika och Oscar på bänkarna utanför det tuffaste caféét (det enda) i hamn, de bestämde sig för att dra igen koftorna. Ni skulle ha sett deras miner när några moppepojkar körde förbi, snabbtsnabbtsnabbt ner med dragkedjan och fixa till!
bild1: Jag somnade med Nova när Oscar och Lydia var och såg film hos mig.. Bästa värden utav dem alla...
bild2: En helt vanlig dag på skolan.
bild1: Tre söta brudar testar tre osöta kepsar.
bild2: Hos Oscar, saknar när man kunde gå klädd sådär utan att frysa! Hade väl knappast någon jacka heller...
bild1: Skelettet Benjamin frös litegranna.
bild2: 1½ år gamla Hugo tog lite egopics med min mobil. Man ska börja tidigt!
bild1: En söt Mika, alltid lika söt och underbar.
bild2: Jag och Julia testade några fina hattar igår. Kanske något jag ska satsa på?
mika skrev:

HAHAHAH vaaa, vad är det där för bild:O


mikas blogg: http://mikapettersson.blogg.se/
DATUM: 2010-11-26 KLOCKAN: 14:22:31
Marika skrev:

första bilden var ju lätt soetast!


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-11-26 KLOCKAN: 17:04:20

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.