undra egentligen hur många som man tror inte vet vem man är som faktiskt vet vem man är? som man kanske borde hälsa på, fast man inte vågar?

vaddå dålig på att träffa rätt?

Idag har jag spelat innebandy. Idag har jag haft två prov och ett läxförhör. Idag råkade jag pilla lite för mycket i tandställningen, så skenan gled ur och Julia fick följa mig till tandregleringen. Idag hann jag inte riktigt packa klart, så jag tappade min bh i snön. Tur att Mathilda sprang bakom mig. Idag har jag känt mig riktigt, riktigt risig! Idag gick jag på stan med några fina brudar ur klassen, egentligen skulle jag ta första bussen hem, men... så blev det inte riktigt. Idag har jag två stora hål i socken. Idag fick jag testa hur det känns att vara den som tittar på när en person mår skit för att hon inte har fått i sig näring. Idag ska jag dansa. Och slappa. Vad har du gjort idag?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.