trots kjol och långt, lent hår har jag känt mig ovanligt manlig. rapar helt utan förvarning och sitter bakåtlutad med benen så långt ifrån varandra att man hade rymt ett halvt hav där.

Just nu sitter jag och klurar på vem som har rotat i mitt rum. Ser ni korgen med kläder på soffan? Lovar att det inte var jag som la den där, jag hade alldeles för bråttom imorse! Har dessutom hittat söta bilder på min syster som har på sig min halsduk. Mystiskt... Kan jag ha hittat boven? Får ta mig ett snack med den där b-ruden!

Förutom att jag stressade som en galning imorse och Marika försov sig så... har jag tagit blodtryck på Fanny. Misslyckades totalt. FYRA fucking blodtrycksmanschetter var trasiga, innan jag lyckades hitta en som fungerade! Men man ska vara glad för det lilla, i alla skolor har de inte metodrum, jag älskar våra metodrum! Älskar ännu mer att vi ska vara där mer under vårterminen, och att vi har gjort halva Medicinsk Grundkurs-kursen!
Jag gick till Kaplan och fick hjärnfrys fastän jag hade mössa, satt där i en och en halvtimme och kollade på när Marika och Oscar skrev någon filmlogg. Skrattade mig igenom det. Inte! Vad jag däremot skrattade mig igenom var när vi missade tjugo i fem bussen hem och sprang/gick snabbt till nästa busshållsplats, gissa vilka som var där innan bussen? Precis, Moa, Marika och Oscar!

Koftan och kjolen kommer från H&M, halsbandet är från Glitter och leggingsen och linnet är från Gina Tricot.
anna skrev:

Vad fint klädd du är! Du passar jättebra i hög kjol <3


annas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2010-11-23 KLOCKAN: 18:29:31
kajsa skrev:

hej tjejen.

jag har läst din blogg ett tag och ville mest säga att du är grymt söt!



kramar


kajsas blogg: http://kaaysochmat.wordpress.com
DATUM: 2010-11-23 KLOCKAN: 19:08:27
FANNNY skrev:

bara vacker bild på mig där..

det var i början av vinter och jag fick låna din halsduk, du får fortsätta leta:)


FANNNYs blogg: http://hejfannyy.blogg.se/
DATUM: 2010-11-23 KLOCKAN: 22:16:32
Klara skrev:

Tänkte bara säga (skriva) att du är jätte fin i snelugg som du har på bilden i de här inlägget!


Klaras blogg: http://klarahe.blogg.se/
DATUM: 2010-11-28 KLOCKAN: 21:41:04

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.