tack till datadavid som har lärt mig allt jag kan om word. vilket resulterade i en kaotiskt önskelista.

Med första advent imorgon betyder det att julen närmar sig, för er som har missat det. Fyra veckor (?) på oss att handla julklappar och vad behövs då om inte en önskelista! Ska då lova att jag aldrig gjort en så utförlig önskelista, tidigare har det varit "smink, tröjor, koftor, katt", nu har jag ju både länkar och bilder, för att mina kära morföräldrar ska kunna köpa julklappar för flera tusen till mig, som vanligt! SKOJA!
Det har tillkommit två saker till min önskelista redan; guldtröjan och att få tatuera mig. Är ju ungefär rätt så precis 0% chans, men önska kan man alltid! Och för er som inte vet exakt vad jag önskar mig som jag har glömt; följ denna lista, detta önskar jag mig, detta vill jag ha. Stor risk för flopp annars. Okej, där skojade jag igen, köp vad ni vill, eller köp ingenting, jag är inte kräsen!

En sak till också, önskar mig en silvrig västerbottensring i 17/17,5/18mm. Fin fin!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.