sist jag stängde ögonen var när jag öppnade dem höhöhö. sa oscar bara för att tidigare idag.

Igår ville jag mörda min lugg, den la sig fel, den delade sig och var allmänt jobbig (ja, min lugg har sitt eget liv) så jag bad (läs: tvingade) Marika att klippa av den några millimeter. Marika, som aldrig har klippt en lugg förr. Hehe, det var lite spännande men jag är nöjd. Erkänn att det blev aaaaaaaaaaaassnyggt? Hehe, hur ska man kunna säga att det är snyggt när jag bara har en bild på en flottig lugg och en snoppnäsa hehe?
Nu kan jag iallafall se klart höhö, visst är jag bara alldeles för rolig?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.