på min skoldator finns en knapp som gör att man stänger av musplattan, så man inte åker iväg utan mening. älskar den knappen!

Sitter på Omvårdnaden och dunkar musik, riktig hårdrock här alltså, skulle gissa att hela Balderskolan hör vad jag lyssnar på. Skoja! Jag lyssnar på "love you 'till the end", så fruktansvärt bra alltså! Har suttit med den på repeat hemma och nu på youtube, vill nästan fälla en tår när jag hör den!

i love 'till the end.... i love you 'till the end...
i just want to be there, when we caught in the rain.
i just want to se you laugh, not cry.
i just wanna to feel you when the night puts on it's cloak.
i'm lost for words don't tell me
all i can say, i love you 'till the end

Igårkväll tänkte jag för det första blogga, och så tänkte jag tidsinställa en eller två små inlägg åt er, men gissa vad som händer? Jag går ner, ser Desperate housewives som varje tisdag, ligger kvar i soffan när Cougar Town börjar. Blundar lite i reklamen. När programmet är slut kommer mamma och väcker mig. Jag somnade i soffan! Orkade självklart inte tvätta bort sminket eller klä av mig då, så när jag vaknade imorse, en halvtimme senare än vad jag hade tänkt är jag svart i halva ansiktet och har absolut inget att ha på mig = var tvungen att springa med min feta väska som jag inte hann stänga till bussen. Kul liv.
Idag far jag och min moder till Umeå (yay, sova i bilen!) och direkt när gruppen är slut, middagen har intagits och bilen svänger mot Skellefteå börjar dansen, när jag kommer hem är det hög tid att fika och dessutom se Grey's! Vilket betyder att det blir otroligt fattig bloggning, som alltid. Vad ska du göra idag?



                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.