oj, tänka sig, jag glömde att skriva en rubrik! jag tror faktiskt inte att det har hänt, jag minns det iallafall inte, varje dag... lär man sig något nytt?

Jag har tråkigt. Jättetråkigt. Jag borde plugga, men jag vill inte. Jag vill göra något! Jag vill vara med någon men både Marika och Oscar har andra planer... Är typ depp också, mest för att jag inte har något att göra = tankarna sätter igång. Och så självklart dagens besvikelse; inget Umeå idag. Det är ju typ snöstorm och min pappa är sjuk, mamma har massa viktiga möten och morfar vill inte köra i stormen. Fitta! Vill inte missa varken grupp eller invidual samtal, det behövs verkligen just nu! Har inte ni några supertips på vad jag kan göra?

skulle inte tacka nej till att gå tillbaka två-tre veckor tillbaka i tiden...
Maria skrev:

Man kan baka, spela the sims, se en bra film och mysa, lägga pussel, rita, göra halsband av pärlor eller armband, skriva brev, spela något spel, städa i sitt rum och gå ut och leka i snön :D Något mer har jag inga att förslå, men stå ut Moa och hitta på något att göra :) Lycka till.


DATUM: 2010-11-10 KLOCKAN: 15:33:36
Caroline skrev:

Näe uff, jag vill inte heller plugga... men Maria hade några finfina förslag tycker jag, speciellt det där med att gå ut och leka i snön! Dra med dig något av syskonen och hoppa runt och kasta snöbollar =) eller så kanske du kan ha en massa telefondejter? Hoppas du lyckas fördriva din tid på ett superskoj sätt!


DATUM: 2010-11-10 KLOCKAN: 16:18:43
CISSI skrev:

SV Tack för en bra kommentar :)


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-11-10 KLOCKAN: 19:45:22
ebba skrev:

Det är ju just det man måste bli av med! Att man inte kan ta mer än det man tänkt liksom..


ebbas blogg: http://ebbsillon.blogg.se/
DATUM: 2010-11-10 KLOCKAN: 20:27:04

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.