nu fick jag ett sms av min pianolärare som berättade att det är konserter i skelleftehamn på dagen, så min pianolektion är framflyttad till klockan fyra.

Ungefär sådär såg vi ut igårkväll + några lager till kläder. Vi såg nån film om en ubåt och sen drog vi på oss varenda klädesplagg vi ägde och drog igen luvorna till max och hoppade ut i snön tillsammans med Gonzo. Skojar inte när jag säger att jag blir som en.. fyraåring när jag får vara ute i snön utan att frysa, kryper omkring, kastar snö, gör kullerbyttor och sparkar på feta träd som en äkta ninja. Var dyngsur kring fötterna när vi kom in, det var lagom mysigt att gå hem i det blandat med en ordentlig kopp med trötthet. Min största önskan för tillfället är att Oscar får sin spark i julklapp så att jag på kvällarna kan kollapsa på den medans han tvingas sparka hem till mig. U-u-u-underbart!
Tog mig en äkta sovmorgon imorse, till 12. Och hoppsan säger jag bara, om 9 minuter åker bilen mot Fannys dansuppvisning som jag vill titta på... Borde skynda mig. Vad ska du göra idag?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.