när det faller tårar av smärta när man borstar tänderna står inte allt rätt till...

jag vill gråta för att det tar så ont. jag vill ta en tång och knipsa av den och sätta tillbaka den samtidigt som jag faller i koma. jag vill pilla loss varje litet gummiband för att värken ska släppa. det tar jätteont. skaffa aldrig räls.
stina skrev:

För mig gjorde de ganska ont när de precis satt dit den, men det går över. Eller ja, man kan ju inte äta fast "föda" på en vecka, för det gör så himla jätteont.

Att du inte kan äta kött vet jag inte om de är sant. Jag har haft min över ett år och jag har då ätit de jag åt innan.

:)


stinas blogg: http://ztiinas.webblogg.se/
DATUM: 2010-11-03 KLOCKAN: 12:27:37
pinja skrev:

Jag har haft räls i 9 månader nu (min tänder är helt raka nu) ooch det tog jävligt sjukt i början prova att ta en smärtlindrare och ät soppor och sånt du inte böver tugga!

ha de bäst!


DATUM: 2010-11-03 KLOCKAN: 14:17:27
Caroline skrev:

Jag lider med dig, vet exakt hur det känns... Kan bara säga åt dig att tänka på hur det fina resultatet kommer bli. KRAM!


DATUM: 2010-11-03 KLOCKAN: 15:25:49
Amanda skrev:

Tro mig, i slutändan är det mödan värt!

Kämpa på!


DATUM: 2010-11-03 KLOCKAN: 17:33:23
Jo skrev:

Haha du är inte ensam! Du ska vara glad över att du inte behövde åka tillbaka när smärtan var som högst pga en lossad "plupp" och de var tvungna att bända fast en ny tråd. Jag var nära att skrika när de slet i mina stackars tänder. Men men, vill man vara fin får man lida pin som det heter.


DATUM: 2010-11-03 KLOCKAN: 18:05:06
Hanna skrev:

Det blir lättare! De första dagarna är värst. Jag hade som tur var inte så stora problem av min och nu är den borta och tänderna raka och fina. Det är värt det!


Hannas blogg: http://hannama.devote.se
DATUM: 2010-11-03 KLOCKAN: 20:13:50

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.