mitt hjärta pumpar av n i t r o g l y c e r i n. vet ni föresten vilka biverkningar nitroglycerin kan ge? det vet jag, hjärtklappning, yrsel osvosvosv

Såhär vacker har jag varit idag, har tillochmed långkallingar på mig! Men inte ens långkalsonger+jeans+dunjacka+vantar+halsduk kan trotsa den norrländska kylan, det är typ varmare i frysen än utomhus. Lagom kul att vakna 20 minuter innan bussen går och springa i snön och frysa ihjäl påväg till skolan. Lika härligt var det att gå till musikskolan och spela piano.
Ungefär så har min dag sett ut, plus lite träningsvärk i magen efter gympan. Vad har du gjort idag?

Tröjan kommer från H&M, halsbandet är från Glitter och brallorna är från Monki/second hand.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.