min lugg är milslång, kan inte ha den som pannlugg, isåfall blir det lite sailor moon stuk på det hela, måste ha snelugg...

Såhär har jag alltså vandrat omkring idag +fet dunjacka och halsduk, och så mina älskade kängor. Och gissa vad? Jag har ungefär en hel tandläkarmottagning i min jacka (tandborste, alvedon, vax, tandläkartid, tussar att stoppa blödningar och två tänder) och rymmer ändå alltid börsen (busskort, bankkortet, leg, pengar, kvitton och andra småkort) men inte idag. Idag glömde jag börsen i sängen. Det gick bra till skolan eftersom jag fick skjuts, men hem gick det mindre bra. Jag tyckte att busschaffisen kunde vara lite snäll och låta mig åka ändå, jag gick ju på med en klasskompis och så, men nej. Pengar hade jag inte. Eller jo, en tjuga som jag hade fått av mamma om jag inte fick åka med bussen. Men det glömde jag bort/ville inte betala, men nej, jag skulle inte få åka med bussen om jag inte kunde betala. Så jag fick motvilligt be Mathilda om pengar. Kul att det är så trevliga chaffisar som kör Skellefteå-Skelleftehamn. Ska aldrig mer glömma busskortet...

Det vita linnet kommer från H&M, spetslinnet är från H&M, halsbandet är min systers och från Ur&Penn (?). De svarta jeansen upptäckte jag att jag hade imorse, de är asgamla och från Cubus (önskar att jag hade köpt en mindre storlek) och så de fina vita sockarna är från Bikbok, skriver bara ut dem för att de är så otroooooligt sköna!
sara skrev:

du gör mig pepp<3


saras blogg: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
DATUM: 2010-11-08 KLOCKAN: 17:59:10
F skrev:

sv; åh, har ingen koll alls på vilket material det är.. råkade cykla hem med dem i spöregn (!!!) och de klarade sej bara fint så jag använder dem nu också ;]



måste bara få säga att dina outfits är hur fina som helst! himla bra idé med spetslinne under :D



kramen!


Fs blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2010-11-08 KLOCKAN: 18:10:03

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.