märkte just att min kusin har mig och hon som visningsbild på msn, 2 år gammal bild när vi stickar. varför har jag inte sett det förr?

Mumma, nu "smittar" jag ner sängen med en god doft - stall! Har på riktigt svettats när jag var där, fick låna täckbrallor + jacka och Camillas varma stövlar, det blandat med att gå fram och tillbaka till hagen gjorde mig riktigt varm, skönt! För när man inte fryser, har ni tänkt på hur jättefin snön faktiskt är? Det är jättemysigt ju! Snö på marken, snö på träden och... snö, överallt!
Ska typ investera i riktigt varma brallor att ha, alltid, eller... ett par långkallingar, hur hett liksom? Har aldrig varit med om snyggare! Ett par varma, men tunna som satan, långkallingar/leggings/tjocka jeans tillsammans med min feta dunjacka, mössa och mina skinnvantar så ska jag nog slippa att förfrysa! Hm.. lycka till Moa, lycka till...

Skjortan är min systers och från Bikbok, linnet kommer från Gina och leggingsen är från H&M + egenpåsydda skinnlappar. Korsen har jag gjort själv och till detta hade jag några ringar, undra vars de tog vägen?..

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.