man blir så himla glad när någon som jobbar i en butik berömmer ens outfit eller frågar vars man har köpt tröjan/ringen/halsbandet/jackan.

Istället för att plugga klädde jag på mig och drog till stan med Marika - mycket roligare! Min börs höll väl inte riktigt med, men jag har hellre kläder i garderoben är hundralappar i börsen! Har shoppat lite grann + att jag hittade ett paket i brevlådan när jag kom hem! Vad kan det vara? Visar shoppingen och paketet senare!

Ikväll kommer Marika och Oscar hit, ska sitta och deppa med dem, är inte på topp. Eller jo, jag är på topp, men när jag är ensam så bara kaboooom - alla tankar sätter igång, känner mig.. vet inte, äcklig, värdelös, jobbig. Men Marika och Oscar får mig alltid på andra tankar, stackars dem egentligen, måste alltid vara ett stöd för mig...

Egentligen hade jag inte på mig koftan idag, lökade i min dunjacka istället, men det blev kallt hemma, det är iallafall VOC tröjan, linnet kommer från Gina Tricot, halsbandet är min systers och från Cubus, brallorna kommer från Monki.
ebba skrev:

Nej utmaningar är verkligen ALLT när man är fast i sjukdomen. Man måste utmana sig själv varenda jäkla dag, thats it. Har du någon utmaning på G idag? :) Kramar


ebbas blogg: http://ebbsillon.blogg.se/
DATUM: 2010-11-09 KLOCKAN: 19:30:23
ebba skrev:

HÄlla bort? Varför det?


ebbas blogg: http://ebbsillon.blogg.se/
DATUM: 2010-11-09 KLOCKAN: 19:53:53
FANNY skrev:

halsbandet är från cubus men;D


FANNYs blogg: http://hejfannyy.blogg.se/
DATUM: 2010-11-09 KLOCKAN: 19:58:47
Jassi skrev:

Sv; Deal på det! Det är OKEJ! Alla andra gör ju det så varför inte vi också? :)


Jassis blogg: http://danceaddiction.blogg.se/
DATUM: 2010-11-09 KLOCKAN: 22:13:23

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.