malin är och rotar i mitt rum. kul. askul.

Vet ni vad jag hatar väldigt, väldigt, väldigt mycket? När man bloggar, men inte riktigt har tiden till att kolla om det kom upp på bloggen, och så, den enda gången kommer det inte upp! Så jävla irriterande! Precis det hände idag, bloggade på skolan men det kom visst inte upp.

Idag har jag varit i stallet och haft det lite mysigt, så nu luktar jag häst. Mumma! Ska däremot fara på Edda och bada med Marika, Malin, Petra, Emelie och Sophia. Kul, kul! Mindre kul är väl att hästlukten försvinner då hehe.
Aja, har inte alls mycket att skriva, kanske lägger upp en outfit eller nått ikväll. Hur har din dag varit?


bilderna som jag faktiskt hade tänkt blogga om...
Anna skrev:

För mig är det det. Mina snedvridna ideal säger så. Även om det inte stämmer. Jag blir jätteglad för dina sms, verkligen :) jag älskar dig jättejättemycket Moa, glöm inte det <3


DATUM: 2010-11-20 KLOCKAN: 11:57:57

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.