lyssna på den här låten moa:... 3 sekunder senare: (y) - toppenbra! 1 minut senare: har du verkligen redan hunnit lyssna?

Alltså ibland känner jag mig så jävla smart, typ som när mamma förhör mig på hjärtprovet och jag säger att blodet pumpas in i vänster och ut i höger när det är tvärtom (eller är det tvärtom, in på höger, ut vänster?) aja, spelar ingen roll, jag sa inte rätt och blev jättearg på disken som jag stoppade in i diskmaskinen. Hallå smartlady.. eller? Eller som när jag och Julia förhörde oss på engelska och datorn sa att vi fick IG, riktigt smarta flickor? Eller när jag idag skrek och slog datorn för att jag spelade enhörningsspelet och både Samrawit och Julia skrev till mig i facebookchatten, när de la av skrev Felicia till mig! Argmoa hello!

Måste plugga ikväll. Eller, jag måste inte, men jag borde. Lite OP (eller OL som Julia kallar det hehe), några engelskaglosor och räkna lite matte. Älskar att ha två prov+läxförhör på samma dag!

Skjorta är min systers och från Bikbok, spetsbh:n kommer från H&M, jeansen är från Cubus och korsörhänget har jag gjort själv. Ringarna kommer från Style by Tyra/Bikbok/Glitter.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.