jag vill kramas och kyssas men du vill knulla mig...... är det mig daniel adams-ray sjunger om eller?

Saker jag gör istället för att plugga/skriva avslut till gruppen/skriva bra blogginlägg...

...gör lite konster i sängen, har ni testat? Det är askul att göra några kullerbyttor och testa att stå på händer!


...dansar lite fint sådär.


...sjunger så att resten av huset vill plocka av sina öron. Sjunger falskt.


...provar kläder och hittar på nya outfits. Någon som har tips vad jag kan ha på mig imorgon?
aww skrev:

kmr inte ngt peppinlägg snart?<3


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2010-11-30 KLOCKAN: 20:27:20

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.