jag ska typ börja tvätta mina jeansleggings jätteofta, de krymper ju lite smått, eller är inte uttöjda, så nu sitter de som en smäck!

Har kanske missat att berätta det, men ikväll är det VOC-fest! Så alla som går samma linje, alltså Omvårdnads, ska ha lite party, party på Sörböle. Tror att det kommer bli riktigt roligt! Vad som är mindre roligt är när man inte har något att ha på sig, så Marika fick svänga ihop denna outfit, ska bara spraya håret och kanske.. vet inte, dra på mig ett par skor (antagligen kängorna) och sen bär det av till Emmy och äta middag, sedan iväg till Lovisa, vandra till Coop och träffa de fina VOC1a:arna och vidare för att göra stan osäker! Hehe, typ... Jaja, har inget vettigt att säga, utom att detta blir det sista inlägget för idag. En duktig bloggar hade tidsinställt ett par inlägg och mobilbloggat senare under kvällen, men jag är ingen duktig bloggare, stå ut med det! Vad ska du göra ikväll?

Kavajen är från Bikbok, linnet från Cubus, jeansleggingsen är från Vero Moda och ringarna från Style by Tyra/Bikbok/Glitter, halsbandet kommer från Glitter!
Anonym skrev:

Hoppas du får det trevligt!


DATUM: 2010-11-13 KLOCKAN: 18:17:21

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.