jag har börjat förbereda ett tal till mathildas mamma om jag skulle tappa bort henne på lördag, hon hittar ju inte på sörböle!

Jag har så helvetets jävla ont i magen för tillfället, eller okej, jag överdrev. Jag har lite småont i magen, mest för att jag måste kissa, men jag orkar inte gå ner...
Har haft en hyffsat bra dag idag faktiskt, lite innebandy på gympan (och en fruktansvärt jobbig avslappning efter - kunde inte slappna av, tankarna gick på högvarv!) lite OP, engelska och matte. Satt på Ungdomsmottagningen i typ 1½ timme sen, kalaaaas. Typ. Inte. Roligast var väl att jag och Mathilda höll på att somna medans våra vänner var inne och fixade vad de skulle fixa.
Och föresten - ett bloggtips! Denna tjej har varit med om något fruktansvärt hemskt, en abort som inte bara är "ta ett piller och ploppa ut det", utan en riktigt födsel. Tycker ni ska kika in, det är ett himla långt inlägg, men det är så fruktansvärt tagande, beundrar denna flicka!

Kavajen är från Bikbok, linnet och jeansen kommer från Cubus och ringen är från Style by Tyra. Syns det att jag gillar att använda nyinköpta kläder eller?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.