idag har jag lärt mig två saker; att visir är glaset på hockeyhjälmen och att på fotolektioner fotar och redigerar man bilder. bra va?

Idag har jag lockar i mitt hår, det ser inte så fräscht ut. Det ser fett ut, det är inte riktiga lockar, måste lära mig hur man gör på "rätt" sätt! Har dessutom torra läppar och... svarta kläder. Som om jag skulle på begravning, men jag gillar det! Okej, det börjar bli lite stressigt här alltså, jag hör "du loggas ut" signalen runt omkring mig, varenad flicka och pojke i VOC1a stänger av sina datorer. Hm.. kanske dags för mig också? Ha de kanon!


                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.