hur kan blablabla känna dig när inte du känner blablabla? vet inte, jag klurar. jaa, jag undrar också!

Igårkväll alltså, jag var så glad, så glad! Omringad av de finaste, starkaste och härligaste människorna på denna jord (plus Marika och Oscar)! Jag är verkligen glad att jag hamnade i VOC1a, att det är så fina människor som går i den finaste klassen. Det var inte bara en kärleksförklaring som sas igårkväll, vilket känns bra!
Vet egentligen inte vad jag ska skriva, jag hade riktigt, riktigt trevligt igår, jag sov till 12 idag, vilket var underbart och välbehövligt! Kommer knappast kunna somna ikväll, men det ska jag nog överleva, får helt enkelt sätta igång "Kvinnor som mördar" på tv4play, har sett det två gånger, har somnat två gånger till det.

Idag borde jag göra något åt mitt hår, det som var så fint igårkväll ser så fruktansvärt risigt ut idag, stripigt, lite kaksmulor, lite tårar, något som var blött och lite hårmousse. Det ska nog försvinna av en rejäl kamning, och så ska jag låta det rinna bort ikväll. Nu ska jag försöka skriva en julklappslista, plugga lite hjärta/matte och till middagen far jag till mormor och morfar och äter middag med mi familia och mina kära små kusiner som precis har kommit hem från Florida! Vad ska du göra idag?

aaaah, just ja, kinesmoa hälsar också!
Emilia skrev:

Tjena!

själv har jag bara haft söndagsmys, bakat chocolate chip cookies och kollat film, supermysigt!

+att har städat o tvättat oxå :P

hoppas du får en trevlig söndag!

Kram


Emilias blogg: http://miliaa.webblogg.se/
DATUM: 2010-11-14 KLOCKAN: 16:18:34
Linnéa skrev:

Åh tack så mycket!

Jag måste också börja med en jul-önskelista, gjorde klart den till idag för 1 vecka sedan och känns ju lite smååååsegt att behöva börja om igen från början redan!! hoho, vilka problem jag har alltså ;)



kramar /Linnéa


Linnéas blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2010-11-14 KLOCKAN: 18:40:12

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.