hejdå pojkar, ingen kommer vilja kyssa mig längre!

Kom ihåg dessa krokiga tänder, för ni lär aldrig mer se dem! Har alltså varit en liten sväng på tandregleringen och kom ut med ett silverleende. Man ser rik ut som Sofie så fint sa, så här har ni mig; full med silverskrot och helt plötsligt ser jag dyr och exklusiv ut! Än tar det inte så ont, jag hoppas att jag slipper skavsår också..
Om 6 veckor ska jag tillbaka igen, boka en tid för när jag ska sätta in rälsen i underkäken också, jag fick välja lite själv när jag vill ha den, så fort som möjligt säger jag! Sätter jag in den snabbare får jag ta bort den snabbare!

Fanny tyckte jag passade i räls... Stackars henne när jag tar bort den, då kommer jag.. vet inte, ha finare tänder än hon!
Isabelle skrev:

Se det som en bra investering i framtiden. Tänk vad snygga tänder du kommer ha sedan. Inte för att jag tycker att dem ser så farliga ut nu. Och hellre nu än när du blir äldre! Kram


DATUM: 2010-11-02 KLOCKAN: 18:27:18

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.