hade jag varit bi skulle ni allihopa få en blöt tungkyss, älskar när ni kommenterar! otur bara att bin inte kan strula.

Söndagen blev rätt bra ändå. Jag tog en dusch och kom ut som fräschare än på länge, nyrakad och... rent hår. Känns bra! Skulle måla mina för långa naglar men det röda nagellacket var spårlöst försvunnet! Vet att jag hade med mig det till Marika tidigare i veckan, men det låg inte i jackan, så jag anmälde det som försvunnet. Vad händer 3 minuter efter att jag har släckt lampan på rummet för att varva ner? Jo, mamma kommer och säger att det låg i tvättmaskinen. Ja, du läste rätt, tvättmaskinen. Den har fått en riktig omgång så nu borde jag få fräschare naglar än någonsin. Ska måla imorgon, i bilen till Umeå kanske?
Jag och min padre, lillebror och lillasystrar for och såg Harry Potter. Önskar att jag kunde gråta till filmer, isåfall hade mascaran varit ett minne blott. Vill inte att del 2 av Dödsrelikerna ska komma ut, då tar det ju slut! Jättebra film iallafall, waaaaaay more sevärd än sexan. Älskar Harry. Ska skjuta Ginny och gifta mig med honom bara för att äventyret aldrig ska ta slut. Började på riktigt läsa Harry Potter när jag var sju år! Haha, när del 2 kommer ut ska jag på riktigt blogga om "10 år med Harry". Skojar inte!
eller är det nu 10 år med Harry and the gang ska landa på enbartmoa.blogg.se?
Caroline skrev:

då är det bara att boka bio till helgen alltså! =)


DATUM: 2010-11-22 KLOCKAN: 18:23:59
Emma [Hockey-Foto-Twilight] skrev:

Håller med dig, filmen vara riktigt bra! Känns samtidigt sorgligt att det snart är slut.. "/


Emma [Hockey-Foto-Twilight]s blogg: http://emmaanystrom.blogg.se/
DATUM: 2010-11-22 KLOCKAN: 21:32:41

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.