fördel nummer uno med att ha lugg; du behöver inte noppa ögonbrynen så ofta. syns det eller vad? vildvuxna!

Hahahhahahaha jag skrattar verkligen för mig själv, fattar inte att jag bloggar om min utomordentliga sminkförmåga? Hur duktig är jag inte liksom? Nya smink-Linda! Eller hur vare? Jag önskar verkligen att jag var duktig på att sminka, att jag hade en massa borstar som jag visste var till för vad, hade färger, visste vad jag gjorde och orkade vässa kajalpennorna. Har väl bara mig själv att skylla, skulle ju faktiskt kunna satsa pengar på smink, sitta och träna, träna, träna, men mitt sminkintresse är väl inte så högt. Kör alltid samma; lite foundation, concealer om det behövs, highlighter, fet kajallinje och mascara. Alltid! Var länge sen jag hade något annat, men vaddå? Det är enkelt, just nu försöker jag lära mig att göra fina kråksparkar, men tiden på morgonen räcker inte riktigt till, och har jag tid/ork/lust att träna när jag inte ska sminka mig? Nej, precis!
Äsch, testade en sotning nu på morgonen iallafall, nu väntar en välbehövlig dusch!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.