fanny, din dator är blöt... men gere moa, sluta slicka på den! moa, du vet att den där datorns alla sladdar inte sitter helt rätt, du kommer få en stöt snart!

Varsågoda och ta en titt på readrottningens alla inköp! För det är precis vad jag är, just nu iallafall. Linnet köpte jag för 50 spänn på Cubus, i en alldeles för stor storlek, men det är rätt fint på, precis vad jag har letat efter! Den tunna lilla spetsbh:n har jag kollat på länge, så fint att ha den uppstickande under ett tunt linne! Även den kostade 50 spänn på H&M. Min mascara har jag fått skrapa för att få någon sorts färg på min bleka fransar, så jag drog fram en hundring och fick med mig denna lila mascara med "extra svärta" eller nått sånt. Jag är inte övertygad (som Marika alltid lyckas bli) och den blir lätt klumpig, i värsta fall får jag väl ta min gamla borste med den extra svarta färgen, borde ju bli kanon!
Nu får jag leva på mina absolut sista slantar resten av månaden, jag som ville ha nya, fina undies... Ska nog be mamma om lite bidrag (fet chans Moa, fet chans, fortsätt drömma!). Jaja, får helt enkelt gå till Folkbladet och be dem anställa mig som ny bloggar så att jag får hem en fet blogglön varje månad höhö.
mika skrev:

SV: hahaha visst var jag ändå på något sätt;);) har du lust att se min cyckel som jag fick som jan fick av min syra???


mikas blogg: http://mikapettersson.blogg.se/
DATUM: 2010-11-11 KLOCKAN: 07:18:02

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.