en fet jävla utmaning här alltså. står inte ut med mina lår, ser de verkligen ut sådär? herregud, jag ska aldrig mer använda jeans!

Körde en liten härmapa på finaste Stina idag. Önskar jag var lika bra som henne på att ta bilder, och att jag var lika söt som henne! Jag kör alltid samma, fram med kameran på byrån, sätter igång självutlösaren och gör det bästa jag kan för att se respektabel ut. Skärpning där kanske?

Idag är det svinkallt i lilla Skellefteå, det var laaaagom skönt att gå från bussen till Edda, som inte är många hundra meter, ännu värre var det att gå från Edda till Balder med halvblött hår och en tidsgräns som inte ens Usain Bolt skulle klara.
Fick tillbaka mitt matteprov idag, kan ärligt säga, för första gången på... flera(!) år, att jag är nöjd. Inte ett MVG, men det var bara ett halvt tal ifrån. Och det där med att jag skäms för att jag har bättre än någon annan? Det var fler än mig som hade samma fel och fick samma betyg. Helt ok. Känns bra!

Koftan och skärpet är från JC, linnet och jeansen kommer från Gina Tricot och halsbandet är från Glitter. Ringarna är från H&M/Glitter/Style by Tyra.
stina skrev:

Meeeeen Moa, tack så jättemycket för komplimangernaa!! Men du är hur fin söt snygg som helst!!!! Jag vill vara lika söt som du och herregud jag skulle kunna göra vad som helst för ditt underbara hår! och din blogg är grym och inspirerande, läser den varje dag för peppning och det är kul med så mycket outfitsbilder!! :) Keeep it up, bamsekramar!


stinas blogg: http://nakedarmy.blogspot.com
DATUM: 2010-11-25 KLOCKAN: 19:42:47
Tove skrev:

Men blö. Det är INGET att anmärka på ang. dina lår. Du är så jävla snygg, smal, slank, asså vad ser du för tjockt moster Moa?



Sen förstår jag absolut din känsla, tar man bilder så där pang poff framifrån så ser man faktiskt "tjockare" ut, större, det är ett faktum. Jag vet inte vad det beror på, men foton är inte mycket att förlita sig på..



Jag vet inte hur jag ska säga detta men, jag har under så himla länge velat vara mer som du. Du verkar så, speciell(på ett bra sätt såklart), du är så söt, du har en fin kropp tycker JAG, och om jag vore du för en dag så skulle jag verkligen utnyttja det, jag önskar du kunde se på dig själv med klarare ögon, för hela du är ju helt fantastisk, jag tror att du kommer förstå det, en vacker dag. :)


Toves blogg: http://flavigry.blogg.se/
DATUM: 2010-11-25 KLOCKAN: 19:49:47
kajsa skrev:

1. foton är 2D

2. du är 3D

3. DU ÄR SUPERFIN, vad är det för del på dina lår!? INGET. Du har en jättefin kropp, var stolt över den istället. (lättare sagt än gjort, jag vet.)

Det jag ville säga var nog mer att du borde inte tro att det är något fel på dig, för du är oerhört vacker och jag avgudar ditt hår.


kajsas blogg: http://kaaysochmat.wordpress.com
DATUM: 2010-11-25 KLOCKAN: 22:18:05
Lisette skrev:

Rubriken är inte okej. :( Jag tycker att du är superfin oavsett om du har jeans, pyjamasbyxor eller långkalsonger (nu har jag ju inte sett dig i de sistnämnda, men du fattar poängen).


DATUM: 2010-11-26 KLOCKAN: 08:02:58

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.