eeee, moa... jag tror du råkade ta öronvax istället för vaxet man ska ha på tänderna.. det ser rätt... äckligt ut...

Alltså jag är verkligen jätte rädd när jag går själv på kvällen, jättejätte rädd! Jag hittar på att det ska komma någon och våldta mig, att någon ska mörda mig eller bara stalka mig. Nu ikväll gick jag hem från Oscar, la musica in my ears och gick och skrämde upp mig själv, det hela slutade med att jag halv sprang sista biten hem, jag slängde igen dörren och låste samtidigt som jag var helt övertygad om att någon låg under bron/i busken/stod i fönstret och tittade/hade hängt med in. Usch vilken mes jag är. Tur att jag har supertänderna som gör att jag kan bita dem i armen/benet/annan valfri kroppsdel med mina järntänder, vilket gör att de kommer börja gråta och springa hem till mamma. Det var min plan under min färd hemåt. Och att om jag skriker kommer någon att höra, hela skehamn kan ju inte vara dött! Eller?...

Nu undrar ni säkert varför jag gick hem från Oscar för en timme sen (eeee, tror inte det va?). Jo det ska jag berätta, jag ska kliva upp kvart i nio. Jag ska ta 10 bussen in till stan och sen vara i stallet, ska äta lunch där och sen fylla bussen med den härliga hästdoften, jag hoppas verkligen att busskortet funkar, taggar inte att spendera 40 spänn på att sitta i en buss... Önskar det var billigt att åka buss, önskar att vänstern hade vunnit valet, de ville att det skulle vara gratis att åka buss. Önskar Sverige tänkte lite mer som Norge, för visst har de gratis buss där?
Alltså jag fattar inte vad jag dillar om, hade egentligen tänkt skriva om vad vi jobbar med på gruppen, men jag kände bara NAE, INTE NU, EN ANNAN GÅNG. KANSKE... om jag orkar...
det här är typ jag när jag är rädd. tror att jag inte syns när jag lägger mig bland gula löv...
Marika skrev:

sv:tack!!!



hihih söt bild<3


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-11-04 KLOCKAN: 01:04:13
Maria skrev:

Det är många på kvällen som är rädda för att någon ska komma och våldta eller misshandla, Det är oftast mörkret, Mörkret är som främmande täckmantel, man ser inte ofta personens ansikte eller något annat, så ofta blir man rädd nästan för bara sina ljud när man går och för sin egen skugga. Man brukar fantisera då om någon kommer och misshandlar. Jag ser det så om mörkret och jag är livrädd för bilar som ska stanna vid en och skrika eller hoppa ur bilen. Men det är mysigt med mörkret när man ska tända ljus. Måste bara säga att du har gått långt nu med din ät problem, fortsätt så. Kram på dig Moa.


DATUM: 2010-11-04 KLOCKAN: 12:38:39
ume'bo skrev:

tänkte bara säga att det INTE är gratis bus i Norge :)


DATUM: 2010-11-05 KLOCKAN: 22:44:50

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.