du är jättebra! spegel. vampyr. vitlök. vitlökspress. fyndigt moa!

Idag har varit en riktigt bra dag. Jag har haft en lagom balans. Vaknade alldeles för sent med smink fulla ansiktet, for till skolan och hade lite Omvårdnad. Åt vintersoppa till lunch (inte att rekommendera!). Åkte till Umeå och lyckades hålla mig vaken för att plugga på de två proven jag har imorgon. Träffade min underbara behandlare, hade grupp med ett par riktigt fina flickor. Åkte hem i mörkret och hade "gissa låten" tävling med mamma. Dansade. Åkte buss hem. Fikade till Grey's. En lagom stressig dag. Det var skönt att ta 10 över 9 bussen hem från dansen och bara lyssna på musik och bläddra lite Medicinsk grundkurs och bara... andas. I vanliga fall blir jag så stressad när jag inte gör någonting alls, jag uppskattar det inte så bra. Det är väl skönt att slänga sig ner i sängen efter middagen och läsa lite bloggar fram tills det börjar bli dags att ta igen mellis, men efter det blir det bara rastlös, rastlös, rastlös. Önskade att alla dagar var såhär faktiskt.

Eftersom jag hade en så pass bra dag var jag ju tvungen att kompensera det med något dåligt. Så i duschen när jag skulle raka benen lyckades jag skära mig på den slöaste rakhyveln ni någonsin skådat. Det mest irriterande var väl att jag skar upp ett sår sen tidigare som just har läkt. Och att det blöder som tusan, har på mig lillebrors smutsiga socka bara för att inte få blod i sängen. Smart va? Hur har din dag varit?

söta va?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.