det är klurarnas dag idag, det vill säga; min dag idag. eller så iiiiinte! inget går som jag vill...

För... tre, fyra dagar sen bestämde jag mig att nu jävlar, nu beställer jag den där godingen! Har ungefär hela sommaren+hösten letat efter en korsring, hittade ju en snygging på cocoo.se men den var så jeeeevla dyr! Tänkte klicka hem en fining från Danmark också, men då var frakten mer än kostnaden för ringen, så det kändes inte så värt. Har letat lite överallt efter ett kors som jag kunde limma fast och få mitt älskade tvåfingerkors, men det fanns då ingenstans! Här är det iallafall, 129 kronor + typ 30 spänn i frakt, tackar, tackar för den mami!
Tyvärr har den en liten skavank som jag inte är så nöjd med, men eftersom jag så gott som fick den av min moder orkar jag inte bry mig, jag kommer ända ha delat den i två delar efter en vecka typ... Är fruktansvärt sugen på att beställa några fler fina ringar från Style by Tyra, men jag ska hålla mig, har ju en del ringar som jag inte använder! Vad tycker ni?
stina skrev:

skitsnygg ju! :)


stinas blogg: http://nakedarmy.blogspot.com
DATUM: 2010-11-10 KLOCKAN: 12:37:08
Sandra skrev:

Åh vad fin :)


Sandras blogg: http://buzz.devote.se
DATUM: 2010-11-11 KLOCKAN: 16:44:48
Lisa skrev:

Ett tips bara: Fotografera det som är fel på ringen och skicka in till stylebytyra, med en beskrivning om vad du tycker är felet. Kan belöna sig med värdecheck/nedsatt pris om du handlar där igen!


Lisas blogg: http://nilslisa.blogg.se/
DATUM: 2010-11-11 KLOCKAN: 17:23:43
linda halläng skrev:

den där ringer är så tuuuusans snygg! var det från cocoo du köpte den?



KRAM PÅ DIG MOA!


DATUM: 2010-11-18 KLOCKAN: 22:41:43

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.