det är ett bra tecken när man längtar efter att få sätta igång sin spotifylista, det är ett jättebra tecken!

Jahapp, såhär ser jag ut idag. Och såhär ser... mitt hår ut idag? Vet inte riktigt vad som hände, men varför inte blogga om den liksom? Kan vara kul. Jag har nästan inget smink på mig idag, ingen eyeliner, känner mig... inte naken, men kanske.. som om mina ögonfransar inte existerar.. typ.

Än så länge har min dag varit bra, det gick bra på familjesamtalet, utom det faktum att jag blev livrädd x2. Först att jag ska äta i matsalen, ensam och att jag bara skulle få träffa min behandlare en gång varannan vecka, men det möblerade om så att jag träffar henne varje vecka.
Sov en massa i bilen, skönt! Hade lite Omvårdnads, till imorgon ska jag kunna ungefär 15 ben i kroppen på latin, det ska nog gå bra! Hann en sväng till tandregleringen och sätta tillbaka skenan i tandställningen som for "ur led" för tredje gången. Jag eeeeelskar min tandställning! Hm.. vad har hänt mer idag? Jag har skrattat åt Matildas gulliga skratt, råkat säga att möss inte har öron och... fått hämnas på Oscar! Vad har du gjort idag?
Emilia skrev:

Vad söt du är idag! :) och jag är såå avis på ditt hår!

Kram!


Emilias blogg: http://miliaa.webblogg.se/
DATUM: 2010-11-22 KLOCKAN: 18:27:53
Emilia skrev:

SV: Tack! <3

Kram! :)


Emilias blogg: http://miliaa.webblogg.se/
DATUM: 2010-11-22 KLOCKAN: 19:43:05

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.