är pedofili en sjukdom? vet inte.. är nekrofili en sjukdom? vet inte.. är....? men tyst moa, kolla på filmen istället!

Återigen söndag. Hatade söndagar. Så idag har jag en plan! Jag ska fylla den med saker att göra istället för att ligga i trosor i sängen tills sex ikväll, som jag brukar. Så idag ska jag alltså:
  • Måla naglarna röda, älskar röda naglar!
  • Ta en härlig dusch och raka benen.
  • Plocka bort lite på rummet.
  • Försöka göra en framsida till behandlingspärmen. (några förslag?)
  • Se Harry Potter ikväll i den tuffaste biografen av dem alla: i hamn.
  • Fixa Windows fotovisare.
  • Fixa genvägen till bilddatorn.
  • Be pappa beställa hem papper så att vi kan fylla i körkortsansökan.
  • Försöka få någon ordning i min lilla kalender, den är helt tom medans jag har tusen saker att göra!
  • Be Fanny toppa mitt hår/klippa luggen.
Hm.. vad kan jag mer göra? Vet inte, får komma på något. (Okej, jag vet att jag kommer fastna framför datorn och knappt för en av dessa grejer...) Vad ska du göra idag?


                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.