wtf???

Jag tror helt ärligt inte på det. Över 1000 unika bara idag? Jag är inte med på blogg.se's första sida, jag har inte blivit länkad av Kenza eller kommenterat på 5000 bloggar. En enda ny kommentar kommer upp när jag loggar in, och det är ett svar på en kommentar jag skrev till någon random tjej. Vars kommer ni ifrån? Vem har länkat mig? Vad har hänt?
Visar vad jag köpt snart, hoppas ni har det bra!
Anonym skrev:

det är för att du är så himlans bra ;D


DATUM: 2010-05-27 KLOCKAN: 20:06:09
Linnéa skrev:

Oh my, vad roligt! :D


Linnéas blogg: http://linneaftw.blogg.se/
DATUM: 2010-05-28 KLOCKAN: 15:30:57

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.