våfflor

Har varit och kollat på Filippas dansuppvisning idag. Egentligen skulle jag vara med Marika, det blir så galet svårt när planerna ändras! Satt super länge och bara åh, vars ska jag? Jag vågar inte vara ensam hemma, jag vet inte vad jag skulle göra då. Träna? Mixtra med maten? Leta medicinskåpsnyckeln? Fara ut? Ingen aning, jag är rädd. För mig själv. Dessutom får jag dåligt samvete om jag gör något av det, men samtidigt mår jag dåligt om jag inte jag gör det.
Aja, ska till farmor och farfar och äta våfflor nu, ha en bra kväll!
johanna skrev:

äteru vofflor å sånt? elr fåru för mkt ångest då?


DATUM: 2010-05-11 KLOCKAN: 16:48:08

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.