statistiken gillas

Min statistik har skjutit i höjden senaste dagarna, 64 kan tyckas lite, men när den mer än tredubblats på 2 dagar, då är det mycket! Vem är ni alla nya läsare? (det är hemskt sällan man får svar på sånna frågor, men frågfa kan ju alltid!)
Idag ska jag och familjen till Pite havsbad, men vi får se hur det blir för min del, är hemskt peppad, men ja...
Tänkte fota ur min basgarderob sen, skulle det gillas?
Vad ska du göra ikväll?
mergime- [kampen tillbaka] skrev:

Jaaag läser :d du tog ju bort din gamla

blogg som jag följde,men så hitta jag dig här

och blev genast glad,hihi hur är det :D


mergime- [kampen tillbaka]s blogg: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
DATUM: 2010-05-17 KLOCKAN: 15:07:20
Anonym skrev:

Massa foton, de uppskattas OCH älskas :D <3

precis som du <3


DATUM: 2010-05-17 KLOCKAN: 15:18:23

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.