sol, sol, sol, mer sol

Det känns som om jag bara tjatar om vilket underbart väder det är, men alltså, säkert 25+! Idag har jag verkligen utnyttjat solen, på morgonen låg vi ute på konstgräset och hade matte, sen "myslektion" som lärarna kallade det, även denna ute på konstgräset. Hem, åt lunch ute i solen och sen till skolan där sista minutrarna på rasten tillbringades ute. Sen har jag haft en trevlig eftermiddag på Kallholmen med Marika, Oscar och Anton. Lite plugg, lite vadning, mycket solning och mycket skratt!
Tragiskt nog tror jag att jag har bränt ryggen eftersom jag alltid glömmer att smörja in mig. Så galet fult eftersom jag har ryggurringning på tröjan, blir inte vackert när den åker av och bikinin får titta fram!
Aja, jag ska vila klart, sen blir det att dra till Marika och kolla när hon och Oscar pluggar haha. Nämen jag kommer bli ensam hemma så jag "tvingas" umgås med dem! Ska försöka fota min basgarderob också, ha en trevlig kväll ute i solen!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.