@ school

3 av säkert 50 bilder som togs under kanske en timme, under sminkningen, fotograferingen och efteråt idag på skolan. Jag hade verkligen jätte roligt, alla i klassen sminkade sig svarta runt ögonen och de andra 9:orna var både blåslagna, men in black och horor.
Egentligen har jag inte tid att blogga, borde egentligen skriva mitt engelskaarbete som ska redovisas imorgon,  2 minuter om Irland, helst utan stödpapper, lycka till Moa....
Aja, ha en skön dag under solen så hörs vi senare!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.