sara och moabilder

some pics from last night

Inte många timmar spenderades inne i partytältet, jag satt med när de andra åt (jag åt i förväg) och pratade lite med en gammal medpatients mamma, det är tragiskt att det finns så få behandlare som är bra, den som hon pratade med förr var likadana som mina gammla, fega och gick med på allt jag sa.
Aja, vi tog ut deras hundar, 2 små pjuttar och en fin dalmatin. Marika kom vid åtta och vi drog till Kåken för skumdisco, Fanny tappade bort mitt skärp under cykelturen och alla var dyngsura efter skummet. Där hände det väl inte supermycket, men det var sjukt kul att hoppa omkring i skummet samtidigt som Don, Nicke, Viktor och Jonte spelade. Som tur var blev jag typ inte blöt, bara mina skor, min skinnjacka var jättelätt att torka bort med en servett haha.
Vi cyklade hem och satt och pratade en stund innan Viktor och Nicke kom, haha, vi är inte snälla människor(a)
Och så tappade jag rösten, jag har haft ont i flera dagar och igårkväll kom allt, plus att jag inte var snäll mot min hals, jag pratade, pratade och pratade, det  men tog inte ont, det lät så kul, idag fick jag skiten, superont i halsen rösten funkar då någorlunda.

LYDIA skrev:

sv: Ja, väldigt triggande faktiskt! :/ Men försöker hålla de tankarna borta!


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-05-30 KLOCKAN: 14:22:48

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.