pyjamas även idag

Även idag stannar jag hemma. Skulle egentligen till Umeå idag och ha sjukgymnastik + invidualsamtal, men eftersom min röst är så sjukt vacker och "går av" när jag säger vissa ord ringde vi och sa att det inte blir. Idag har jag nog inte feber, som igår, eller vi kollade aldrig, men jag hade de typiska symtomen. (Svettig/kall, varm och röd, glansig i ögonen och hängig)
Jag hatar att ligga still, jag hatar, jag hatar, jag hatar. Just nu har jag bestämt för mig själv att det måste vara okej. Jag ska till skolan imorgon och om jag hade farit till Umeå hade jag också suttit still nu.
Mina klasskamrater slutar tjugo i fyra, så fram tills dess läser jag samma bloggar om och om igen, försöker hitta lite bloggmaterial men det går inte så bra. Tipsa mig om någon bra blogg?
Ha det bra!

Elmira skrev:

krya på dig:)


DATUM: 2010-05-31 KLOCKAN: 18:39:50

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.