och så tog juni månads pengar slut

Cykelpantalones med spets från Gina Tricot, 59 ;-
det var lite småpinsamt, jag typ hoppade upp och ner när jag såg att det fanns cykelbyxor för 60 kr, bara lite besviken för att det var utan spets, men jag köpte dem. 2 sekunder senare kommer Marika och säger, här fanns de med spets, de kostar lika mycket, så då tvingade jag Marika att gå och byta de utan spets^^
Ett underbart vitt linne från Gina även det, 149;-
Älskar den djupa ryggurringningen, bara some problems med vad jag ska ha till, älskar när fina bh:ar sticker fram, men till denna är det inte något "sticker fram" här är det, kolla min bh, kolla hur mke du vill! hjälp mig, vad ska jag ha under?
En vit, vid tröja som är lite små transperant från Åhlens, även den 149;-
En kul historia här också, på Gina hade en av expiditerna en sån tröja, jag var 2 millimeter från att fråga vars hon hade köpt den, den var så underbart fin, men så gick vi på Åhlens, och jag skuttade seriöst fram till tröjan!

Anonym skrev:

åh, tröjan från åhlens!

sommarkläder måste vara det bästa som finns


DATUM: 2010-05-27 KLOCKAN: 20:58:25
Marika skrev:

i like!


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-05-27 KLOCKAN: 21:17:49
LYDIA skrev:

sv: Ååh, DU kan va söt^^



Eller hur, iallafall när kompisar frågar, då säger ja att de är bra, men då anar du inte hur mycket rösten i mig säger.. SKRIKER att fan vad du ljuger nu! Dock på Bup, då måste ja verkligen fundera hur ja mår, då kan man inte bara säga bra, bara för att x]



JÄTTEMEGAFINA KLÄDER! :D


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-05-27 KLOCKAN: 21:57:58
Sanna Ulfsparre skrev:

Tack för tipset om cykelbyxorna! Jag brukar aldrig handla på Gina så jag hade aldrig hittat dem på egen hand... Åh, shoppingsugen!


Sanna Ulfsparres blogg: http://proudnerdygeekgirls.blogspot.com/
DATUM: 2010-05-30 KLOCKAN: 02:58:37

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.